Chiar dacă a început ca o aplicație care se adresează copiilor și adolescenților, Tik Tok-ul s-a dezvoltat rapid iar marile branduri au văzut oportunitatea de a se afișa pe această rețea socială.

Așadar Tik Tok nu este doar pentru Generația Z, ci putem targheta cu ușurință și persoane cu vârsta între 35 și 54 de ani. Această platformă poate fi startul în care un brand își arată personalitatea, și că este în contact cu clienții, aceștia putând apela la brand cu încredere.

Potrivit Blog Hootsuite, utilizatorii Tik Tok sunt cu 2,4 mai motivați să creeze o postare în care să dea tag brandului după ce au cumpărat produsul.

93% dintre utilizatorii Tik Tok au cumpărat sau au interacționat cu website-ul brandului, după vizionarea unui video pe Tik Tok.

38% dintre utilizatori, au spus că li s-a părut că un brand este autentic, după vizionarea videoclipurilor pe Tik Tok.

Așadar dacă aveai dubii în legătură cu începerea unui cont pe Tik Tok, îți mai spunem încă odată că nu ai nimic de pierdut.

Beneficii pe TikTok

  1. Poți crește rata de conversie. Tik Tok este popular tocmai pentru că are content în care te regăsești și cât mai creativ și real. Un studiu de la Tik Tok arată că dacă adaugi Calls to action (CTA) direct în video, poți crește rata de conversie cu până la 152%, precum exemplul de mai jos 👇
  2. Interacționează cu publicul. În medie oamenii petrec aproximativ 52 de minute pe aplicație. Așa că este timpul să îți faci o strategie pentru a capta atenția publicului. Poți face videoclipuri amuzante, poți adăuga filtre. Tot ceea ce este în trend și se pliează pe activitatea ta.
  3. Transformă reclama în content. Mai pe scurt, nu crea reclame plictisitoare, ci încercă să faci o poveste, să folosești tehnici mai puțin invazive, pentru a atrage atenția audienței targhetate. Iar Tik Tok-ul este conținut distractiv și creativ.
  4. Crează content ușor de consumat. Oamenii dau scroll în feed destul de repede, așa că este indicat ca în primele secunde să captezi atenția publicului. Iar pe lângă a vorbi despre produsul sau serviciul tău, mai poți face review-uri pentru a da o notă mai autentică.

Asigură-te că folosești hashtag-uri și încorporezi trenduri populare.

TikTok pentru Business-uri

Mai întâi de toate trebuie să ai un TikTokBusinessAccount, pentru a beneficia de analytics, afișarea email-ului direct în profilul contului, website link sau post scheduler.

Conturile Business au parte de o pagină de Analytics mult mai complexă, care te poate ajuta să descoperi perspective despre cum a crescut contul tău, care este audiența și ce tip de content este cel mai consumat.

Trenduri pe TikTok

,,TikTok make me buy it„, probabil este trendul cel mai îndrăgit de business-owneri.

,,You are joking„  trend.

,,I wanna thank me„

@envato

Snoop Dogg affirmations hit different after a long week 🤝 #FreelancerLife #Client #IWannaThankMe #SnoopDogg #GraphicDesign #HypeMeUp

♬ original sound – mtvuk

Ce altceva mai trebuie să știi

În platformă se poate edita foarte ușor. Fie că vorbim despre filtre, decupare, includere de text, caption, stickere, efecte speciale, voiceovers, editare audio, slow motion, sau tranziții.

Tik Tok este despre a te face remarcat cu ajutorul trendurilor catchy, a melodiilor și efectelor creative.

Pagina ,,For You„ este cel mai bun prieten și totodata cel mai mare inamic. Spre deosebire de Facebook și Instagram, pagina For You a Tik Tok-ului plaseaza contentul tău în lumina reflectorului și către conturile persoanelor care nu te urmăresc.

De aceea, trebuie să folosim toate resursele pentru a apărea pe pagina de For You și a rămâne acolo foarte mult timp.

Fie că vorbim de duete, hastguri, stitching videos, sunete in trending, acestea sunt doar câteva modalități prin care îți poți duce contentul la cât mai mulți oameni.

Așadar Tik Tok-ul este o platformă prin care poți să ajungi foarte ușor la audiența pe care o targhetezi. Iar pentru business-uri este o aplicație prin care îți poți arata produsele într-un mod funny dar care poate duce la vânzări către un segment larg de public.

Crează content ușor de consumat. Oamenii dau scroll în feed destul de repede, așa că este indicat ca în primele secunde să captezi atenția publicului. Iar pe lângă a vorbi despre produsul sau serviciul tău, mai poți face review-uri pentru a da o notă mai autentică.