Serviciul de creare website este unul destul de popular in agentia noastra. Astfel, de-a lungul vremii, am interactionat cu o varietate de domenii, pentru care am creat website-uri de prezentare si carora le multumim pentru increderea pe care ne-au acordat-o.
Pe de alta parte, ceea ce ramane totusi o enigma pentru noi, este faptul ca mai sunt persoane care, desi isi doresc promovare online, inca se intreaba de ce au nevoie de un website de prezentare.
Drept urmare, asta ne-a determinat pe noi sa postam acest articol pe blog.
Nu vrem sa intram prea mult in detalii, insa, pe scurt, avem nevoie de un website de prezentare pentru ca:
- Este cea mai buna modalitate de a spune clientilor povestea noastra. Un website de prezentare include sectiuni precum: Despre noi sau Echipa, unde le prezentam vizitatorilor conceptul pe care intentionam sa-l cream, oamenii din spatele proiectului, etc.
- Informatia din website este organizata pe sectiuni ce permite o navigare usoara. In Social Media, de exemplu, utilizatorii trebuie sa deruleze foarte mult (scroll) pentru a putea parcurge informatiile din feed.
- Este o modalitate buna de prezentare a serviciilor si produselor. Si putem face acest lucru prin sectiuni dedicate, usor de parcurs, intuitive. De asemenea, sunt website-uri care permit direct cumpararea produselor & serviciilor, avand plug-inul de shop instalat.
- Este parte din procesul de brand awareness. Vrei sa le dai de veste oamenilor despre tine, locatia si afacerea ta? O poti face prin intermediul unui website de prezentare.
- Este un suport bun pentru campanii targetate, prin care poti creste rata conversiilor. Campaniile pot fi realizate direct prin Google Adwords sau trimitand trafic din Social Media (Facebook, Instagram etc.)
- Este o sursa de preluare a feedback-ului, prin intermediul formularelor de contact si a numarului de vizite generate.
Cum trebuie sa fie un website de prezentare in 2020?
- Modern
Cand spunem creare website modern, ne gandim la design si structura.
De regula, un website modern este unul care transmite ideea de „curat”.
Nu este incarcat de elemente inutile sau greu de parcurs si nu are blocuri de text obositoare.
Este definit prin imagini la o rezolutie buna, clare si adaptate domeniului de activitate.
Ba mai mult, textul este inlocuit adesea cu imagini sau cu video pentru a ajunge mai usor la utilizatorul avid de continut media.
Astfel, se recomanda un stil minimalist, care sa ofere vizitatorilor o experienta placuta de navigare si intuitiva.
- Atractiv
Ce intelegem noi prin website atractiv?
Recomandam ca website-ul sa includa elemente grafice intr-o paleta de culori uniforma, de preferat cele folosite in procesul de branding.
De exemplu, daca logoul nostru include portocaliu, alb si negru, am decis sa folosim aceeasi paleta de culori si pentru sectiunile website-ului.
Nu are niciun rost sa obosim vizitatorii cu prea multe nuante.
E acelasi lucru pe care il facem in fiecare dimineata cand pasim in garderoba si ne alegem tinuta pentru ziua respectiva.
Desigur, daca atat in logo, cat si in procesul de branding, decidem sa includem mai mult de 3 nuante, putem aplica aceeasi regula si pentru website. Important este ca ele sa fie bine alese si „asortate”.
Ne gandim aici la anumite domenii de activitate care, prin profilul lor, transmit ideea de veselie, tinerete si optimism.
Printre ele gradinitele, scolile private, cluburile de joaca… De regula, in cazul lor, paleta de culori este mai generoasa.
- Cu o viteza de incarcare mare.
Ne-ati intrebat si noi raspundem: iata cum stau lucrurile in ceea ce priveste viteza ideala de incarcare.
- Cu un design responsive
Inseamna un website care arata bine de pe toate dispozitivele de pe care este accesat: smartphone, desktop, tableta, laptop – avand, astfel, capacitatea de a-si adapta automat layouturile paginilor, in functie de rezolutia dispozitivului.
Iar asta vine la pachet cu o experienta foarte placuta de navigare a utilizatorilor.
- Cu texte bine optimizate
Continutul unui website este deosebit de important pentru ca, in primul rand, vorbeste despre noi. Si trebuie sa o faca, alegand cuvintele potrivite.
In al doilea rand, motoarele de cautare afiseaza rezultatele in functie de cat de bine sunt optimizate textele, pornind de la cuvinte-cheie relevante.
- Cu imagini relevante si bine optimizate
Daca aveai impresia ca doar textele trebuie optimizate, te inseli. Si imaginele au nevoie de optimizare pentru a fi incarcate usor si recunoscute de catre motoarele de cautare.
- Cu date de contact actualizate.
Cand vor sa ne gaseasca, oamenii aleg sa caute informatii folosind anumite cuvinte-cheie. Iar daca vor sa stabileasca o intalnire cu noi, sa ceara informatii sau oferte, folosesc datele din sectiunea de contact.
Acestea pot include: numarul de telefon, adresa de e-mail, adresa punctului de lucru, localizarea pe harta si alte informatii care asigura un acces usor catre firma si reprezentantii ei.
Un gand de incheiere…
Ceea ce ti-am prezentat noi mai sus sunt cateva dintre trasaturile unui website de prezentare modern.
Pentru mai multe detalii despre serviciul de creare website, te rugam sa ne contactezi.