Dupa experienta in industria de pompe funebre, in care am contribuit la procesul de rebranding si consolidare a imaginii online a unui jucator important de pe piata locala (vezi Case Study aici), din portofoliul nostru a ajuns sa faca parte un alt client, a carui activitate vizeaza acelasi domeniu, dar se concentreaza pe o alta latura: Repatriere decedati, din Italia catre Romania si invers.
Cum am abordat subiectul?
Cu profesionalism si atentie la detalii.
Iar atunci cand vine vorba de un domeniu oarecum controversat, tactul si tonul de abordare sunt cele mai importante aspecte.
Pierderea unei persoane dragi reprezinta intotdeauna un eveniment trist, iar persoanele indurerate au nevoie de sprijin. Totodata, ele cauta informatii concrete, care sa le ajute in organizarea unei inmormantari.
Astfel, am ales sa mentinem un stil „minimalist”. Informatiile discutate cu echipa clientului nostru s-au concretizat intr-un landing page ce prezinta toate informatiile de care cineva ar putea avea nevoie pentru a putea aduce acasa trupul persoanelor decedate.
Tot in vederea facilitarii procesului de comunicare, am inclus in landing page si un formular de contact. Acesta poate fi folosit de cei care vor sa obtina o cotatie de pret pentru transport sau sa afle informatii suplimentare.
Dupa realizarea landing page-ului, conturarea prezentei online a continuat in Social Media, prin crearea si personalizarea paginii de Facebook.
De ce este Facebook cel mai bun canal de promovare pentru o firma al carei domeniu de activitate este repatriere decedati?
Dupa realizarea unei analize amanuntite, am ajuns la concluzia ca prezenta in Social Media este importanta pentru o firma de repatriere decedati.
Facebook este folosit in momentul de fata nu doar pentru socializare, ci si pentru cautarea de informatii si comunicare.
Iar prin intermediul unor campanii optimizate de awareness, Repatriere Decedati isi propune sa se pozitioneze ca un brand modern, adaptat la cerintele unei piete dinamice.