Inceputul…

Era o frumoasa zi de vara, in 2019, cand project managerul nostru ne prezenta situatia proiectelor de development aflate in curs.

Fiind o perioada aglomerata, am realizat noi ca aveam in momentul respectiv contact cu o diversitate de industrii: de la pescuit si beauty, pana la hoteluri, restaurante si dealeri auto.

Dintr-o data, una dintre colegele noastre din departamentul de marketing a intervenit: „Ar fi fain sa avem si pe cineva din domeniul pompe funebre…”.

Cateva saptamani mai tarziu, a sunat telefonul.

„Alo, Pion Media – agentie de publicitate? M-ar interesa si pe mine un website… Si marketing.”

„Desigur, pentru ce industrie?”

„Hmm, pompe funebre. Se poate?”

Intrebare…

Au serviciile funerare nevoie de o agentie de marketing?

Noi zicem ca da.

Atat timp cat exista dorinta de dezvoltare si imbunatatire a imaginii in mediul online & offline.

Si la fel spun si rezultatele pe care o sa vi le prezentam in acest studiu de caz.

Incorrect slider name. Please make sure to use a valid slider slug.

Eternity Funerare

Rebranding intr-o nisa controversata

Eternity Servicii Funerare

Cu o experienta de aproape 20 de ani in industria de profil, Eternity isi definea imaginea in mediul offline printr-un website de prezentare cu design invechit, un logo si materiale de identitate vizuala cu un design neactualizat. Brandul se bucura, insa, de popularitate pe piata locala, datorita vechimii, experientei si serviciilor oferite, fapt care ne-a ajutat sa-i conturam si o prezenta pozitiva in mediul online.

Scop

Rebranding logo si materiale existente, creare website si creare imagine online.

Provocare

  • website de prezentare cu design invechit
  • logo si materiale de identitate vizuala cu design neactualizat
  • lipsa prezentei in Social Media

Solutii oferite:

  • Analiza si studiu de piata
  • Redesign logo
  • Redesign materiale identitate de brand
  • Creare website de prezentare

  • Google Ads
  • Facebook Management
  • Facebook Ads
  • Optimizare SEO

Poveste logo – Eternity

S-a creat un logo cu tenta complexa, ce include text si elemente grafice, distribuite orizontal. Din punct de vedere simbolistic, a fost aleasa o cruce – element definitoriu pentru industria in care activeaza clientul. Aceasta este inconjurata de o cununa de lauri, usor alungita, fapt care denota si ideea de protectie.

Fontul ales pentru text este unul format din linii drepte, pentru a sublinia doua dintre valorile brandului: siguranta si incredere. Dincolo de asta, pentru a pozitiona brandul cu o imagine premium in piata, am ales culoarea auriu cu gradient.

Coloristica materiale de branding

Din punct de vedere coloristic, am ales auriu si negru.

Negru denota eleganta, dar este in acelasi timp reprezentativ pentru domeniul de activitate al brandului. Nuanta de auriu cu gradient este cea care transmite ideea de premium.

Alegerea culorilor nu a fost deloc intamplatoare si s-a realizat dupa un studiu amplu al concurentei nationale si internationale.

Materiale identitate vizuala

Website de prezentare

Website-ul a fost creat pentru a raspunde intrebarilor cele mai frecvente ale publicului caruia brandul Eternity se adreseaza. Meniul este unul relativ simplu, scopul fiind acela de a transmite clar si concis povestea din spatele brandului.

De asemenea, s-a urmarit o prezentare detaliata a serviciilor si pachetelor oferite de brand, o practica adesea intalnita in cazul website-urilor de profil.
Sectiunile au fost gandite pentru a permite utilizatorului o navigare usoara in cadrul lor.

Totodata, s-a folosit un limbaj serios, dar familiar, care sa explice activitatea Eternity. Datorita strategiei de creare a website-ului, atat in ceea ce priveste structura, cat si continutul reprezentativ, am reusit sa reducerem bounce rate-ului cu 15%, in primele 6 luni ale colaborarii noastre.

Carte de vizita

Folosita de brandul Eternity pentru a oferi datele de contact potentialilor clienti sau partenerilor alaturi de care stabilesc colaborari. Elementele cartii de vizita au fost distribuite simplu si armonios, caracterul elegant al acesteia fiind sustinut de paleta de culori.

Nota de client

Este folosita pentru organizarea interna si pentru a facilita procesul de comunicare cu clientii. Aceasta include detalii referitoare la data si ora evenimentului, locatiile, echipa implicata, precum si alte aspecte importante.

Meniu restaurant

Pe langa serviciile propriu-zise, brandul Eternity dispune si de un restaurant. Iar pentru a completa identitatea brandului si a continua conceptul de servicii premium, am creat designul pentru meniu, unde am inclus toate variantele puse la dispozitie clientilor. Principiul respectat si in acest caz: Mai putin inseamna mai mult (Less is more).

Foaie de comanda

Este folosita pentru a nota informatii referitoare la fiecare eveniment, astfel incat serviciile oferite sa fie in conformitate cu cerintele fiecarui client. Toate materialele de branding sunt realizate in culorile specifice, alegandu-se pentru fiecare un font care se apropie de cel din logo.

Scopul: pastrarea uniformitatii brandului si armonizarea conceptului, un principiu pe care il respectam intotdeauna in agentia noastra de publicitate. De asemenea, s-a pus accent pe includerea detaliilor de contact pe toate materialele, astfel incat clientului sa poata pastra legatura cu brandul Eternity.

0
materiale de identitate vizuala
0
pagina de Facebook
0
website de prezentare
0
membrii ai echipei implicati

Marketing & Campanii PPC

Dupa o analiza a mediului online si a competitorilor, luand in calcul parametrii precum: media de varsta si diversitatea continutului, am decis ca cel mai bun canal Social Media pentru promovare, in cazul Eternity, este Facebook. Pornind de la aceste detalii, am creat si personalizat pagina de Facebook si am inceput sa investim in dezvoltarea ei.

Am creat o pagina de la zero si am reusit prin postari relevante si campanii dedicate sa crestem interactiunea. Unul dintre obiectivele noastre a fost sa aducem o crestere de minimum 70% a ratei de interactiune, in primele 12 luni de la debutul colaborarii.

Si datorita strategiei implementate si campaniilor, am ajuns la o rata de interactiune de 78%, chiar in primele 11 luni. De asemenea, am extins notorietatea brandului, promovand serviciile prezentate pe website in Social Media.

In ceea ce priveste partea de Google Ads, prin campanii dedicate si cele mai reprezentative cuvinte-cheie pentru brand, am reusit sa crestem numarul de vizitatori de pe website cu 58%, in 6 luni de la inceputul procesului de marketing.

0 %
mai multi vizitatori
0 %
scadere bounce rate
0 %
crestere rata interactiuni Facebook

Contacteaza-ne!

Daca si tu vrei sa fii urmatoarea nostra poveste de succes, hai sa vedem care sunt provocarile brandului tau!

CONTACT

contact@pionmedia.ro

TELEFON

+40 (743) 321 091

Ia legatura cu noi!

Daca si tu vrei sa fii urmatoarea noastra poveste de succes, hai sa vedem care sunt provocarile brandului tau!

ADRESA

Str. Brazda lui Novac,
nr. 101, bl. 29 IVB1, parter,
Craiova, Romania

TELEFON

In intervalul 09:00 – 17:30 ne gasesti la numarul de telefon de mai jos.
+40 (743) 321 091

PROGRAM

Luni – Vineri: 08:30 – 17:30
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis