Inceputul…
Era o frumoasa zi de vara, in 2019, cand project managerul nostru ne prezenta situatia proiectelor de development aflate in curs.
Fiind o perioada aglomerata, am realizat noi ca aveam in momentul respectiv contact cu o diversitate de industrii: de la pescuit si beauty, pana la hoteluri, restaurante si dealeri auto.
Dintr-o data, una dintre colegele noastre din departamentul de marketing a intervenit: „Ar fi fain sa avem si pe cineva din domeniul pompe funebre…”.
Cateva saptamani mai tarziu, a sunat telefonul.
„Alo, Pion Media – agentie de publicitate? M-ar interesa si pe mine un website… Si marketing.”
„Desigur, pentru ce industrie?”
„Hmm, pompe funebre. Se poate?”
Intrebare…
Au serviciile funerare nevoie de o agentie de marketing?
Noi zicem ca da.
Atat timp cat exista dorinta de dezvoltare si imbunatatire a imaginii in mediul online & offline.
Si la fel spun si rezultatele pe care o sa vi le prezentam in acest studiu de caz.
Eternity Funerare
Rebranding într-o nișă controversată
Eternity Servicii Funerare
Cu o experiență de aproape 20 de ani în industria de profil, Eternity își definea imaginea în mediul offline printr-un website de prezentare cu design învechit, un logo și materiale de identitate vizuală cu un design neactualizat. Brandul se bucură, însă, de popularitate pe piață locală, datorită vechimii, experienței și serviciilor oferite, fapt care ne-a ajutat să-i conturăm și o prezență pozitivă în mediul online.
Scop
Rebranding logo și materiale existente, creare website și creare imagine online.
Provocare
Soluții oferite:
Poveste logo – Eternity
S-a creat un logo cu tentă complexă, ce include text și elemente grafice, distribuite orizontal. Din punct de vedere simbolistic, a fost aleasă o cruce – element definitoriu pentru industria în care activează clientul. Aceasta este înconjurată de o cunună de lauri, ușor alungită, fapt care denotă și ideea de protecție.
Fontul ales pentru text este unul format din linii drepte, pentru a sublinia două dintre valorile brandului: siguranță și încredere. Dincolo de asta, pentru a poziționa brandul cu o imagine premium în piață, am ales culoarea auriu cu gradient.
Coloristică materiale de branding
Din punct de vedere coloristic, am ales auriu și negru.
Negru denotă eleganță, dar este în același timp reprezentativ pentru domeniul de activitate al brandului. Nuanța de auriu cu gradient este cea care transmite ideea de premium.
Alegerea culorilor nu a fost deloc întâmplătoare și s-a realizat după un studiu amplu al concurenței naționale și internaționale.
Materiale identitate vizuală
Website de prezentare
Website-ul a fost creat pentru a raspunde întrebărilor cele mai frecvente ale publicului căruia brandul Eternity se adresează. Meniul este unul relativ simplu, scopul fiind acela de a transmite clar și concis povestea din spatele brandului.
De asemenea, s-a urmărit o prezentare detaliată a serviciilor și pachetelor oferite de brand, o practică adesea întâlnită în cazul website-urilor de profil.
Secțiunile au fost gândite pentru a permite utilizatorului o navigare ușoară în cadrul lor.
Totodată, s-a folosit un limbaj serios, dar familiar, care să explice activitatea Eternity. Datorită strategiei de creare a website-ului, atât în ceea ce privește structura, cât și conținutul reprezentativ, am reușit să reducerem bounce rate-ului cu 15%, în primele 6 luni ale colaborării noastre.
Carte de vizita
Folosita de brandul Eternity pentru a oferi datele de contact potentialilor clienti sau partenerilor alaturi de care stabilesc colaborari. Elementele cartii de vizita au fost distribuite simplu si armonios, caracterul elegant al acesteia fiind sustinut de paleta de culori.
Nota de client
Este folosita pentru organizarea interna si pentru a facilita procesul de comunicare cu clientii. Aceasta include detalii referitoare la data si ora evenimentului, locatiile, echipa implicata, precum si alte aspecte importante.
Meniu restaurant
Pe langa serviciile propriu-zise, brandul Eternity dispune si de un restaurant. Iar pentru a completa identitatea brandului si a continua conceptul de servicii premium, am creat designul pentru meniu, unde am inclus toate variantele puse la dispozitie clientilor. Principiul respectat si in acest caz: Mai putin inseamna mai mult (Less is more).
Foaie de comanda
Este folosita pentru a nota informatii referitoare la fiecare eveniment, astfel incat serviciile oferite sa fie in conformitate cu cerintele fiecarui client. Toate materialele de branding sunt realizate in culorile specifice, alegandu-se pentru fiecare un font care se apropie de cel din logo.
Scopul: pastrarea uniformitatii brandului si armonizarea conceptului, un principiu pe care il respectam intotdeauna in agentia noastra de publicitate. De asemenea, s-a pus accent pe includerea detaliilor de contact pe toate materialele, astfel incat clientului sa poata pastra legatura cu brandul Eternity.
Marketing & Campanii PPC
După o analiză a mediului online și a competitorilor, luând în calcul parametrii precum: media de vârstă și diversitatea conținutului, am decis că cel mai bun canal Social Media pentru promovare, în cazul Eternity, este Facebook. Pornind de la aceste detalii, am creat și personalizat pagina de Facebook și am început să investim în dezvoltarea ei.
Am creat o pagină de la zero și am reușit prin postări relevante și campanii dedicate să creștem interacțiunea. Unul dintre obiectivele noastre a fost să aducem o creștere de minimum 70% a ratei de interacțiune, în primele 12 luni de la debutul colaborării.
Și datorită strategiei implementate și campaniilor, am ajuns la o rată de interacțiune de 78%, chiar în primele 11 luni. De asemenea, am extins notorietatea brandului, promovând serviciile prezentate pe website în Social Media.
În ceea ce privește partea de Google Ads, prin campanii dedicate și cele mai reprezentative cuvinte-cheie pentru brand, am reușit să creștem numărul de vizitatori de pe website cu 58%, în 6 luni de la începutul procesului de marketing.
Contacteaza-ne!
Daca si tu vrei sa fii urmatoarea nostra poveste de succes, hai sa vedem care sunt provocarile brandului tau!
CONTACT
contact@pionmedia.ro
TELEFON
+40 (743) 321 091
Ia legătură cu noi!
Dacă și tu vrei să fii următoarea noastră poveste de succes, hai să vedem care sunt provocările brandului tău!
ADRESĂ
Str. Brazda lui Novac,
nr. 101, bl. 29 IVB1, parter,
Craiova, Romania
PROGRAM
Luni – Vineri: 08:30 – 17:30
Sâmbăta: Inchis
Duminică: Inchis