
Adremat – Noi creștem ridicându-i pe ceilalți!
Poveștile de succes nu se scriu peste noapte. Ele se clădesc, exact ca o construcție solidă, de la temelie până la acoperiș.
Aceasta este povestea Adremat. Compania a fost înființată în 2014 sub numele de SC Coffee Work SRL, cu scopul de a aduce un strop de energie și confort pe șantierele din Oltenia. Astăzi este unul dintre jucatorii importanți regionali în industria lucrărilor în construcții și amenajărilor.
Curajul și determinarea fondatoarei, Andreea Ristea, de a excela într-o industrie dominată de bărbați, a fost cheia unei evoluții impresionante. În doar câțiva ani, Adremat și-a extins activitatea, diversificându-și serviciile în domenii precum transport de mărfuri, excavări, terasamente, demolări, proiectare și construcții de case pasive.
Pion Media a început colaborarea cu Adremat în 2017 și, spre bucuria noastră, am găsit deschidere din partea companie. Atunci când antreprenorul ascultă recomandările specialiștilor, este flexibil și creează parteneriate frumoase, lucrurile încep să evolueze într-un ritm accelerat. Atât timp cât compania oferă servicii și produse de calitate, pe care le promovează într-o manieră constantă și eficientă, succesul este garantat.
Astfel am ajutat brandul să crească cifra de afaceri de la 63.004 RON (în 2016, înainte de a ne cunoaste și a începe colaborarea cu ei) la 4.353.153 RON (în 2024, ultimile date financiare oficiale la data realizării acestui studiu de caz conform ListaFirme.
Această evoluție, credem noi, este atât o demonstrație de ambiție, precum și rezultatul unui proces strategic de branding și comunicare, susținut cu pasiune, profesionalism și implicare de către companiei. Continuă să citești mai jos cum am transformat un vis în realitate și află care sunt pașii necesari pentru a crea un brand de succes!
Brand naming și slogan
Totul a început de la denumirea brandului. Adremat nu este un nume ales întâmplător. Combinația subtilă între numele fondatoarei, Andreea, și universul materialelor de construcții, reflectă esența personală a brandului și direcția sa strategică.
Într-un interviu din podcastul Creatorii de Visuri, Andreea Ristea povestește cum a făcut tranziția de la SRL la un brand respectat în industria construcțiilor:
„Am avut pe cineva care mi-a sugerat acest lucru și de atunci s-a văzut o îmbunătățire și în modul meu de gândire, dar și în percepția pe care o au clienții față de noi. Ne văd mai mult decât un simplu SRL, ne văd un brand. Mi-am dorit mai mult, am dorit să fiu mai cunoscută, nu doar în Oltenia.”
În completare, sloganul „Noi creștem ridicându-i pe ceilalți” transmite perfect filosofia companiei: succesul adevărat vine prin susținerea celor din jur, prin creșterea lor. Așa cum ne spune Andreea în podcastul Creatorii de Visuri:
„Noi, în momentul în care luăm o lucrare, vrem ca partenerul nostru să crească și atunci noi suntem cei din spate. Plus de asta, noi oferim consultanță și suport.”
Această abordare empatică și motivațională a fost de la început fundamentul comunicării Adremat, care s-a distins într-un sector tradițional dominat de concurență.


Crearea unui logo memorabil
Pornind de la valorile și povestea Adremat, am dezvoltat un logo care îmbină claritatea, consecvența și modernitatea.
Logo-ul transmite dinamism, profesionalism și încredere – atribute esențiale într-un domeniu pragmatic cum este cel al construcțiilor.
Cromatica și geometria aleasă au permis brandului să transmită, din primul contact vizual, imaginea unei companii serioase, solide și orientate spre performanță.
Designul minimalist, dar sugestiv, a permis adaptarea logo-ului pe toate materialele de branding, de la chipamente de șantier, până la materiale de marketing și expoziționale.
Identitatea vizuală
Construcția identității vizuale a mers mult dincolo de logo. Am dezvoltat un ecosistem vizual complet, menit să sprijine brandul în toate punctele de contact cu publicul său. Printre materialele create se numără:
Toate aceste materiale au fost esențiale în poziționarea Adremat la evenimente de profil, unde prezența profesională și coerentă a contribuit direct la consolidarea imaginii de brand.
Citește mai multe despre cum am creat identitatea vizuală Adremat pentru târguri și expoziții.

Website la standarde internaționale
Am mai spus-o deja: În zilele noastre, website-ul reprezintă cartea de vizită a unui brand în mediul online, punctul central de informare și conversie.
Am creat un website intuitiv, modern, adaptat atât nevoilor utilizatorilor, cât și specificului domeniului de activitate.
Website-ul actual www.adremat.ro reflectă perfect valorile Adremat: claritate, eficiență, profesionalism.
Structura aerisită, conținutul bine organizat și designul adaptabil pe toate dispozitivele contribuie la o experiență de utilizare optimă.

Brand management
Brand managementul este procesul prin care un brand este construit, dezvoltat și menținut în mod strategic pentru a crea o percepție coerentă, puternică și de încredere în mintea publicului. Scopul acestui serviciu este de a asigura consecvența identității de brand, de a crește valoarea percepută și de a consolida relația emoțională cu consumatorii, într-un mod sustenabil și diferențiator.
Colaborarea cu Adremat a inclus:
Astfel, Adremat a reușit să-și consolideze imaginea ca un nume de încredere într-o industrie competitivă, câștigând diverse premii și devenind recunoscuți la nivel național.
De ce contează un branding solid?
Povestea Adremat este dovada vie că un vis poate deveni realitate atunci când este susținut de muncă, viziune și o strategie de branding bine pusă la punct.
La Pion Media, credem în puterea brandingului de a transforma idei în povești de succes. Fie că vorbim despre crearea unei identități vizuale, realizarea unui website la standarde internaționale sau implementarea unei strategii de marketing corecte, ne place să luăm visuri și să le transformăm în branduri, sau branduri deja existente pe care să le creștem la următorul nivel.
Dacă îți dorești și tu să îți vezi brandul crescând sănătos, consolidându-și imaginea și cucerind piața, hai să povestim!
Știm să transformăm visurile în identități puternice, așa cum am făcut pentru Adremat.
Testimonial
„De-a lungul anilor, am avut foarte multe colaborări, însă cea mai importantă pentru noi a fost colaborarea cu Pion Media.
De ce? Pentru că ne-au ajutat să fim un brand, să fim cunoscuți în mediul online și să evoluăm de la an la an. E foarte important pentru noi această creștere în mediul online.
Sperăm ca și pe viitor să avem o colaborare fructuoasă și așa cum ei ne-au ajutat să creștem, noi, Adremat, creștem ridicându-i pe ceilalți. Mulțumesc!”
Andreea Ristea, Manager Adremat