O imagine face cat o mie de cuvinte

Conform statisticilor, companiile si brandurile care folosesc poze de prezentare profesionale se fac remarcate si beneficiaza de:

  • mai multa atentie in piata;
  • respectul clientilor;
  • increderea partenerilor & furnizorilor;
  • sanse sporite de vanzare.

Ce poti face cu pozele profesionale de business sau foto personal branding realizate?

  • Le folosesti in propriul website, transmitand atat seriozitate, cat si calitatea premium a serviciilor sau produselor tale.

  • Iti prezinti activitatea intr-o lumina profesionala.

  • Ai la dispozitie material premium, pe care il poti folosi mai departe, in canalele sociale, in special cele dedicate continutului grafic (ex: Instagram).

  • Te prezinti ca fiind un brand comercial sau personal puternic.

  • Poti sa folosesti fotografiile corporate / personal branding pentru diverse brosuri, cataloage sau materiale promotionale.

  • Beneficiezi de continut imagistic pentru campaniile publicitare desfasurate in prezent sau viitor.

  • Pozele realizate pot fi folosite in diverse aparitii media (articole de presa, reviste, etc).

De ce nu e ok sa folosesti un fotograf “obisnuit”, de evenimente, pentru foto corporate?

  • Fotograful nu va intelege exact ce fel de poze ai nevoie in propriul website, astfel incat sansele de conversie ale vizitatorului sa fie maxime.

  • Nu are viziunea unei agentii specializate care a implementat X campanii folosind Y materiale grafice.

  • Nu stie exact ce dimensiuni si caracteristici sunt necesare pentru canalele sociale sau propriul website.

  • Fiecare poza realizata trebuie sa aiba un obiectiv si un scop bine determinat in campania de PR a companiei. Nefiind un specialist in marketing si PR, fotograful nu stie sa stabileasca clar aceste lucruri.

Cum implementam o sedinta foto profesionala corporate sau de personal branding?

  • Stabilim clar obiectivele sedintei foto (pentru website, uz general, o anumita campanie de marketing, materiale promotionale etc).
  • Alegem tipul sedintei foto (cu factor uman, fara factor uman, sedinta mixta).

  • Verificam „bunurile brandului”, care vor fi folosite in sedinta foto.
  • De la caz la caz, trasam o „tema” companie (ce anume trebuie sa pregateasca pentru ziua sedintei).

  • Stabilim detaliile sedintei (data, locul, persoanele implicate, sumarul sedintei, modalitatea de desfasurare, etc).

  • Sedinta foto are loc conform planului realizat.

  • Pozele alese sunt editate/prelucrate profesional conform standardelor internationale.

Catalin Patru
Director Marketing Metalcom

„Reprezentantii Pion Media au devenit parte a echipei mele pentru ca au intregit valorile pe care le apreciez. Onestitate, seriozitate, tenacitate, dar mai ales valoarea umana si caracterul fiecarui om care poarte emblema Pion Media.”

Stefan Ilinca
Manager Hotel Golden House

„Profesionalism, Calitate, Professionalism, Promptitudine, Calitate.”

Camelia Vasile
Psihoterapeut

„O super echipa! Foarte profi, se pliaza pe nevoile clientului, vin in intampinarea lui cu sugestii. Experienta cu Pion Media continua si in prezent pentru mine, pentru ca vreau sa tin alaturi oameni de calitate.”

Cateva exemple de sedinte foto business

Sedinta foto comerciala – Hotel Golden House

Sedinta foto comerciala – Doni Market

Sedinta foto comerciala – Camelia Vasile

Sedinta foto comerciala – Doni Trade

Sedinta foto comerciala – Eurasia

Tipuri de poze profesionale

Daca ai ajuns in aceasta pagina, e posibil sa fii interesat de: sedinte foto profesionale / fotografii corporate / sedinta foto business / servicii foto comerciale / poze profesionale business / fotografie comerciala / foto corporate / foto personal branding / brand foto.

Vreau sedinta foto!