Povestea Amylia continuă, de data aceasta cu un nou serviciu de branding si identitate vizuală – o broșură de produse.
De ce trebuie să ai o broșură de produs
O broșură de produs este un instrument puternic de strategie de marketing, care ajută la stimularea afacerii și la o comunicare mai bună către publicul țintă.
Un rol important al unei broșuri este acela de a îmbunătăți atât imaginea brandului cât și să aducă o reală valoare prin promovarea în mediul offline al produselor și serviciilor afacerii tale.
Prin tipărirea unei broșuri și distribuirea acesteia în diferite cercuri, putem crește vizibilitatea și să ajungem mai repede la atingerea audienței vizate.
În momentul în care decizi să realizezi o broșură de produs, designul este cel mai important. Coperta, încadrarea textului, imaginile și culorile utilizate sunt primele lucruri care sar în evidență privitorului, în momentul în care acesta ajunge în posesia ei.
Dacă o broșură nu este atractivă și ușor de parcurs, aceasta își pierde din farmec iar majoritatea oamenilor nu o vor vizualiza integral.
Lucruri pe care trebuie să le stabilești înainte de a utiliza broșura ca unealta de marketing offline
O greșeală frecventă este faptul că prea multă informație este înghesuită în cât mai puține pagini.
Iată câteva întrebări la care trebuie să răspunzi:
- Cărui public te adresezi?
- Este un material care vine în completarea planului de marketing sau doar este o broșură informativă?
- Broșura va ajunge la clienții fideli sau are scopul de a aduce clienți noi?
Coperta broșurii trebuie să fie foarte convingătoare. Primul lucru pe care un potențial client îl vede este coperta. De aceea, este factorul decisiv care poate decide dacă acesta va deschide sau nu broșura.
Poți adăuga atât imagini provocatoare cât și texte care să fie mai apoi explicate în conținut. Mesajele call to action sunt și ele potrivite, pentru a îndemna clientul să ia o decizie.
Dimensiunea standard al unei broșuri este A4 sau A5. Însă dimensiunea poate diferi în funcție de scopul broșurii și modul de distribuire sau de afișare.
Pentru un print profesional trebuie utilizată o rezoluție mare. Dacă pozele din interiorul broșurii nu sunt la o calitate înaltă acestea pot deveni pixelate sau blurate.
Pentru Amylia am realizat o broșură de produse pe care am distribuit-o la târguri și evenimente, scopul ei fiind atragerea de noi clienți și creșterea awareness-ului numelui și imaginii brandului.
Amylia este creator și distribuitor de parfumuri de lux unicat. De asemenea, pe site se găsesc și produse de skincare coreene și naturale ale unor branduri internaționale. În esență, toate produsele care îți sunt de ajutor să strălucești.
Amylia propune o colecție privată unicat, creată pentru cunoscători sofisticați și exclusiviști.
Amylia înseamnă stare de bine, forță, eleganță și rafinament. Și asta încercăm sa transmitem pentru toate materialele realizate.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Ai nevoie de audit și strategie de marketing?
Urmărește-ne pe social media:
🌐 Facebook:https://www.facebook.com/PionMedia/
🌐 LinkedIn:https://ro.linkedin.com/company/pionmedia
🌐 Instagram:https://www.instagram.com/pionmedia/
Ești pregătit să-ți duci visul sau brandul la următorul nivel? Hai să ne cunoaștem și să stabilim împreună dacă suntem partenerul de care ai nevoie!
🌐www.pionmedia.ro 📱 0743.321.091 📧 contact@pionmedia.ro
Pion Media – Alege să fii un BRAND, nu doar un SRL