Traim intr-o lume in care acum cartea de vizita este reprezentata de notorietate, cautari in Google si reteaua de contacte pe canalele sociale. De aceea, intregul proces de personal brand este construit in jurul tau, si este focalizat pe promovarea valorilor, intereselor si expertizei tale.

Astazi vrem sa va prezentam o colaborare cu un client dintr-un domeniu interesant, care ne aduce aminte cat de importanta este grija pentru sanatatea mentala si care a inteles importanta de a avea un brand personal adaptat la tendintele actuale.

Va invitam sa faceti cunostinta cu -> Psihoterapeut Camelia Vasile.

Pentru cei care nu au auzit de Camelia Vasile, dati-ne voie sa facem prezentarile.

Psiholog clinician, psihoterapeut cu formare in psihodramă clasica moreniana, hipnoza si programare neurolingvistica, Camelia Vasile este o persoana spontana si creativa, mereu in cautare de noi raspunsuri despre suflet si emotii.

Sub sloganul “Curajul cel mai mare este acela de a cere ajutorul”, care defineste cel mai bine activitatea reprezentata in cazul de fata, Camelia a apelat la serviciile noastre pentru a isi contura in piata cat mai bine imaginea de specialist si serviciile oferite, printr-un website de prezentare dedicat.

Astfel, impreuna am reusit sa cream un website de prezentare, adaptat nevoilor moderne ale unui cabinet de psihoterapie.

Ce ne-am propus sa realizam prin acest website de prezentare?

Ca de obicei, orice serviciu oferit de echipa noastra incepe cu o analiza si un plan de dezvoltare al proiectului, continuand apoi cu faza de implementare. In aceasta etapa se creeaza noua structura a website-ului, se defineste si stabilieste continutul dorit spre expunere si se aleg imaginile (in cazul Cameliei am realizat un shooting foto). Tot acest conglomerat conduce doar la un singur rezultat – > un website de prezentare atractiv si usor de accesat.

Acestea au fost si etapele in cazul https://www.cameliavasile.ro/, unde accentul a fost pus pe crearea unui website in care persoanele interesate, sa gaseasca toate detaliile de care au nevoie: tipologii de servicii, informatii despre Camelia si certificarile detinute, certificarile de altfel foarte importante deoarece contribuie la cresterea gradului de incredere, precum si o sectiune dedicata de noutati.

Noul website dispune, totodata, si de un chat online pentru a facilita contactul intre partile interesate.

Este adevarat ca brandul personal poate fi construit pe diferite canale, dar imaginea pe care o returneaza website-ul de prezentare este la alt nivel, deoarece ajuta la transmiterea mesajului dorit mult mai bine.

In curand vom reveni cu un case study dedicat acestui brand, asa ca stati cu ochii pe noi.