Procesul de creare logo este unul dintre cele mai importante acțiuni pentru a construi un branding puternic afaceri tale.
Un logo reprezintă cartea de vizită a unui brand și servește ca element esențial în definirea identității și a personalității acestuia.
Golden Break a avut nevoie de un logo care să comunice foarte direct activitatea brandului și în același timp să fie simplu și ușor de scanat de către ochii oamenilor.
Importanța unui logo în contextul unei săli de jocuri precum billiard, darts și snooker influențează atât aspectul vizual al spațiului, cât și impresia pe care oamenii o au despre acesta.
Golden Break Billiard & Snooker Club este un club cu 4 mese de biliard, darts și o masă de snooker în centrul Craiovei. Locul perfect pentru a te relaxa, a crea conexiuni și a te distra împreună cu prietenii într-un cadru liniștitor.
Creare logo Golden Break
În primul rând, un logo bine proiectat pentru o sală de biliard poate crea o legătură puternică între loc și publicul său țintă. Oamenii sunt atrași de estetica vizuală, iar un logo memorabil poate suscita interesul și curiozitatea.
Logo-ul poate reflecta atmosfera specifică sălii, fie că este vorba despre un mediu relaxat și prietenos sau despre un loc modern și elegant.
Un logo reușit poate să transmită mesaje subtile despre calitatea serviciilor oferite, sugerând profesionalism și pasiune pentru biliard.
Procesul de creare logo este un instrument puternic de comunicare vizuală care poate influența percepția publicului asupra sălii și poate contribui la succesul său pe piață.
Procesul de creare logo pentru Golden Break
Am înțeles nevoile clientului iar după o discuție amănunțită am decis structura logo-ului care să încunune nevoile Golden Break.
Astfel pentru aceștia am desenat un nou logo folosind triunghiul și bilele aranjate în formula specifică, iar bila nouă a primit un efect de 3D care se suprapune cu celelalte bile. Acesteia i-am imprimat și mișcare – o lovitură cu tacul.
Brand-ul si tagline-ul au fost folosite de jur împrejurul simbolului formând astfel un logo tip badge/ insignă.
Paleta de culori este formată din nuanțele roșu și galben.
Galbenul este o alegere foarte populară pentru brandurile interesate să promoveze o identitate de brand veselă, ușor jucăușă și pozitivă.
Semnificația acestei culori în branding: optimism, veselie, speranță, creativitate, fericire, motivație, entuziasm, înțelepciune.
Roșu atrage atenția prin intermediul conotațiilor sale pasionale și reușește să se facă remarcat încă de la prima privire. În plus, roșu este recunoscut pentru faptul că stârnește apetitul și îndeamnă la acțiune.
Semnificația acestei culori în branding: tinerețe, curaj, iubire, pasiune, putere, spontaneitate, rapiditate, eleganță.
Importanța brandingului pentru o afacere
Un logo pentru o sală de biliard trebuie să reflecte această aură specială și să transmită esența unui loc unde pasiunea pentru biliard se întâlnește cu o atmosferă relaxantă.
Un alt element important este fontul. Alegerea unui font potrivit contribuie la definirea identității vizuale.
Crearea unui logo personalizat dă viață brandului și contribuie la transmiterea unui mesaj coerent.
Cu identitatea deja formată Golden Break a putut să se bucure de o recunoaștere în domeniu și de încredere din partea clienților.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Ești în căutarea unui logo nou pentru brandul tău? Accesează: https://www.pionmedia.ro/creare-logo-personalizat/.
Sau poate ai nevoie de servicii de branding & identitate vizuală? Accesează: https://www.pionmedia.ro/branding-identitate-vizuala/.
Urmărește-ne pe social media:
🌐 Facebook: https://www.facebook.com/PionMedia/
🌐 LinkedIn: https://ro.linkedin.com/company/pionmedia
🌐 Instagram: https://www.instagram.com/pionmedia/
Ești pregătit să-ți duci visul sau brandul la următorul nivel? Hai să ne cunoaștem și să stabilim împreună dacă suntem partenerul de care ai nevoie!
🌐 www.pionmedia.ro 📱 0743.321.091 📧 contact@pionmedia.ro
Pion Media – Alege să fii un BRAND, nu doar un SRL