Identitatea vizuală a unui brand este reprezentată de logo. Dar ce este logo-ul? Ei bine un logo nu este doar o imagine grafică sau un text. El este esența întregului brand, cel prin care ne dăm seama de la prima vedere de calitățile și principiile unui business.
Mr Catering este unul dintre clienții pentru care am realizat și serviciul de creare logo, printre alte servicii pe care le oferim. În urma colaborării, brandul beneficiaza de un logo personalizat care se care se aliniază standardelor internaționale și care respectă viziunea și industria în care activează.
Mr Catering activează în industria horeca având principii bine definite, care sunt aplicate zi de zi din grijă pentru clienții. Diversitatea de preparate, echipa veselă și primitoare, disponibilitatea și mâncarea preparată la standarde înalte, fac din Mr Catering, partenerul ideal.
Însă să ne întoarcem la importanța unui logo personalizat pentru orice business. Când am primit acest proiect, am vrut nu doar să îmbunătățim logo-ul vechi ci să îi aducem un aer mai actual, rezultând logo-ul care pe care îl vedeți astăzi.
Minutul de interes
Pentru a înțelege mai bine beneficiile deținerii unui logo personalizat pentru o afacere, trebuie să înțelegem mai întâi puterea pe care o deține un astfel de element și avantajele pe care le aduce.
Cum trebuie să fie un logo?
- Relevant. Să fie oglinda produsului sau a serviciului pe care îl reprezintă.
- Simplu. Să fie ușor de înțeles și de memorat. Să se întipărească foarte ușor în capul oamenilor.
- Diferit. Trebuie să fie un logo unic, sa nu fie confundat cu alte branduri și să se diferențieze într-o piață largă de brand-uri diferite.
Fiecare afacere, fie mică sau mare are nevoie de un logo care să o definească. Cât despre tipurile de logo-uri există mai multe:
- Logo-ul text. Acesta include de regulă numele companiei. Iar dacă numele este prea lung se poate opta pentru o abreviere.
- Logo-ul simbol. Este reprezentat de un element grafic sau o imagine.
- Logo-ul text+simbol. Este o variantă populară și extrem de apreciată, deoarece ajută la recunoașterea brandului. Iar compatibilitatea dintre text și imagine trebuie să fie una perfectă.
Culoarea, fondul, dimensiunea, sunt și ele elemente care nu trebuie trecute cu vederea. Acestea pot fi chiar diferența dintre un logo care să se remarce și unul care este trecut cu vederea.
Acum știi ce trebuie să bifeze un logo. Trebuie să fii concentrat, organizat, comunicativ, deschis la păreri și cel mai important să reprezinte brandul.
Pentru Mr Catering logo-ul personalizat este relevant industriei în care activeaza, conturând o imagine pe piață mai bună, o deschidere către clienții noi și o mai bună transparență a ceea ce sunt și ceea ce fac.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Ești în căutarea unui logo nou pentru brandul tău? Accesează https://www.pionmedia.ro/creare-logo-personalizat/.
Sau poate ai nevoie de servicii de branding & identitate vizuală? Accesează https://www.pionmedia.ro/branding-identitate-vizuala/.
Urmărește-ne pe social media:
🌐Facebook:https://www.facebook.com/PionMedia/
🌐LinkedIn:https://ro.linkedin.com/company/pionmedia
🌐Instagram:https://www.instagram.com/pionmedia/
Ești pregătit să-ți duci visul sau brandul la următorul nivel? Hai să ne cunoaștem și să stabilim împreună dacă suntem partenerul de care ai nevoie!
🌐 www.pionmedia.ro 📱 0743.321.091📧 contact@pionmedia.ro
Pion Media – Alege să fii un BRAND, nu doar un SRL