De-a lungul anilor, procesul de vânzare s-a dezvoltat încet-încet și în mediul online. Iar pentru zona de beauty un magazin online poate fi de mare ajutor. Pentru Amylia am creat o imagine de lux, cu un logo simplu dar opulent, un site informativ și ușor de folosit care conține și un magazin online.

Procesul de creare magazin online pentru Amylia este unul care a ajutat brandul să se poziționeze mai bine în piață.

Amylia este distribuitor a unei colecții de parfumuri de lux unicat, creată pentru cunoscătorii sofisticați și exclusiviști. Amylia înseamnă stare de bine, forță, eleganță și rafinament. De asemenea, are o paletă de produse de skincare impresionante, cu ingrediente naturale iar o parte dintre acestea care conturează ritualurile de îngrijire coreene.

,,Un parfum de semnătura este unul dintre acele parfumuri care te definește, prin care oamenii te recunosc. El trebuie să fie compatibil cu personalitatea ta și cu chimia corpului tău. Îți stimulează starea de spirit, îți face ziua mai bună, proiectează și amplifica imaginea ta`, spune Amylia despre minunata lume a parfumurilor.

creare magazin online - pion media

De ce a ales clientul să dezvolte un magazin online pentru a-și vinde produsele?

  1. Accesibilitate: Un magazin online permite brandului să fie disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fără a fi limitat de orarul de funcționare al unui magazin fizic. Acest lucru face ca produsele să fie disponibile în orice moment pentru clienți, ceea ce poate duce la creșterea vânzărilor.
  2. Expansiunea pieței: O afacere online poate ajuta un brand să își extindă raza de acțiune și să ajungă la clienți din întreaga lume. În plus, un magazin online poate atrage clienți noi prin intermediul căutărilor pe internet sau prin intermediul recomandărilor făcute de către alți clienți.
  3. Reducerea costurilor: Deoarece un magazin online nu necesită aceleași costuri cu chiria și întreținerea unui spațiu fizic, costurile se pot reduce semnificativ și poate îmbunătăți profitabilitatea brandului.
  4. Ușurința în cumpărare: Un magazin online poate fi mai ușor de folosit și mai rapid decât un magazin fizic, ceea ce poate crește satisfacția clienților și duce la o creștere a loialității și a vânzărilor repetate.
  5. Analiza datelor: Un magazin online oferă o varietate de informații cu privire la clienți și comportamentul acestora, cum ar fi ceea ce cumpără, cât timp petrec pe site și cât de des revin. Aceste informații pot fi folosite ulterior pentru a îmbunătăți experiența clienților și pentru a lua decizii mai informate cu privire la produsele și serviciile oferite.

Este important pentru un brand să ia în considerare dezvoltarea unui magazin online pentru a-și îmbunătăți succesul și pentru a-și extinde raza de acțiune.

De ce trebui să ții cont atunci când începi procesul de creare magazin online

Timpul trece, iar odată cu acesta schimbarea este inevitabilă, iar comportamentul clienților se schimbă și el. De aceea, strategiile trebuie să aibă o abordare modernă și atractivă.

Iar pandemia a avut un cuvânt de spus și acest segment. Odată cu venirea pandemiei și a lockdown-ului, din anii trecuți, numărul românilor care și-au făcut cumpărăturile online, s-a dublat, conform Eurostat.

Iar acest comportament, se pare că a intrat în sânge și a devenit o obișnuință să comandăm produse alimentare, de beauty, haine și multe altele, din magazinele online.

În momentul în care dezvolți un magazin online trebuie să ții cont de platforma de e-commerce. Aceasta trebuie se potrivească cu nevoile tale și ale clienților tăi. Există o mulțime de opțiuni, cum ar fi Shopify, Magento, WooCommerce sau BigCommerce. Fiecare dintre ele are propriile caracteristici și costuri diferite.

Magazinul online trebuie să fie ușor de navigat, să aibă un design atractiv și să ofere o experiență plăcută utilizatorilor. În plus, trebuie să fii sigur că site-ul tău este optimizat pentru dispozitive mobile, deoarece tot mai mulți oameni fac cumpărături de pe telefoanele lor.

De asemenea, trebuie să asiguri securitatea site-ului tău web pentru a-ți proteja clienții și afacerea ta. Acest lucru poate include utilizarea unui certificat SSL, pentru a proteja informațiile de carduri de credit ale clienților, implementarea unui sistem de verificare a parolelor și folosirea unei platforme de e-commerce care are măsuri de securitate adecvate.

creare magazin online - pion media

Amylia are un magazin online care bifează toate căsuțele de mai sus. Este accesibil, sigur, ușor de folosit și la îndemâna tuturor.

Pentru a contura magazinul online Amylia, am folosit texte informative care să descrie fiecare produs, însă care să nu plictisească și imagini, de asemenea reprezentative, care să îi dea clientului o viziune cât mai clară de cum arată produsul în realitate.

Amylia are pe stoc parfumuri și produse de skincare de lux, de aceea este importantă crearea unui imagini cât mai curate pe pagina de vânzare.

Butonul de cumpărare este la îndemână, iar clienții au posibilitatea și de a-și pune produsele preferate la ,,favorite` pentru o achiziție ulterioară.

Amylia beneficiază de un magazin online modern și ușor de folosit de către toți cei interesați de minunata lume a parfumurilor și de skincare.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ai nevoie de un magazin online? Crearea unui site web? Sau pur și simplu ai nevoie de servicii de administrare și mentenanță pentru website-ul tău?

Urmărește-ne pe social media:

🌐 Facebook: https: //www.facebook.com/PionMedia/

🌐 LinkedIn: https: //ro.linkedin.com/company/pionmedia

🌐 Instagram: https: //www.instagram.com/pionmedia/

Ești pregătit să-ți duci visul sau brandul la următorul nivel? Hai să ne cunoaștem și să stabilim împreună dacă suntem partenerul de care ai nevoie!

🌐 www.pionmedia.ro 📱 0743.321.091 📧 contact@pionmedia.ro

Pion Media – Alege să fii un BRAND, nu doar un SRL