Usor de utilizat, cu o combinatie captivanta si creativa de divertisment in format video si stiri tip clickbait, TikTok este o retea sociala cu peste 800 de milioane de utilizatori lunari activi la nivel global.

Aceast lucru inseamna ca a depasit LinkedIn, Twitter, Pinterest si Snapchat ca numar de utilizatori, fiind foarte aproape de valorile Facebook.

Este potrivit TikTok-ul pentru promovarea afacerilor?

Raspunsul este Da. De ce? Intrucat prin intermediul TikToK Ads se pot rula reclame ce iti permit ca si brand sa afisezi utilizatorilor tai continutul dorit.

Insa, este foarte important sa iti cunoasteti audienta si aceasta sa existe pe TikToK.

Odata confirmata existenta ei si in functie de obiectivele de promovare se pot derula mai multe tipuri de reclama.

Reclame in care obiectivul principal este cel de Trafic – algoritmul TikTok va arata reclamele celor mai predispusi sa dea click pentru a vizita website-ul brandului.

App Install – reclamele se vor difuza unui anumit segment de public, interesat de aplicatia promovata.

Video Views – videoclipul targetat in campanie va fi afisat pentru a ajunge la cat mai multi utilizatori din platforma;

Reclame in care obiectivul principal este cel de Reach – Afisari – reclamele vor fi afisate unui public larg avand ca scop principal expunerea pentru a face produsul/serviciul cunoscut;

Reclame bazate pe Conversii – se vor rula reclame audientei predispusa la efectuarea de achizitii. Daca esti un un brand care comercializeaza produse sau servicii, acest tip de reclama este cel mai recomandat.

Exista, insa, si alte modalitati in afara de campaniile platite prin care brandurile se pot promova in cadrul platformei TikTok.

Foloseste hashtag challenge-ul pentru promovarea unui produs/serviciu. Este o tehnica excelenta pentru a atrage audienta noua si pentru a iti face brandul cunoscut. Cum functioneaza? Destul de simplu: genereaza o idee creativa pentru videoclip si lanseaza un „trend” in randul consumatorilor.

Challenge retro-cool lansat de Pepsi pe TikTok

Challenge retro-cool lansat de Pepsi pe TikTok

Colaboreaza cu influenceri! De ce? Pentru ca este o modalitate usoara prin care se poate ajunge la publicul tinta si pentru ca umanizeaza imaginea brandului. Cu totii cautam sa achizitionam produse sau servicii testate si recomandate de alte persoane.

Iata ca, TikTok-ul nu este doar o platforma pentru clipuri video amuzante, ci si un instrument perfect de promovare a afacerilor.

Tu iti promovezi afacerea pe TikTok?