Ne-am intrebat mereu cum am raspunde noi la intrebarea „De ce marketing?” dincolo de partea tehnica. Ce se intampla de fapt intr-un proces de marketing, metaforic vorbind? Ei bine gandeste-te la afacerea ta ca la un nou nascut. In cele mai multe cazuri, cu mult inainte de a veni pe lume un copil primeste un nume. Pentru ca are nevoie de o identitate proprie si unica. La fel si afacerea ta.
Prin marketing spunem de fapt povestea companiei tale, intr-un mod diferit, personalizat in functie de nisa in care functioneaza. Compania ta are nevoie de o poza de buletin, noi o numim logo, si apoi de alte documente identificatorii cum ar fi mape de prezentare, carti de vizita, foaie A4 branduita si contracte personalizate.
Pe langa aceste documente identificatorii, o companie mai are nevoie si de expunere in mediul online si offline. De partea de offline te ocupi tu, insa in mediul online statisticile demonstreaza ca este mai bine sa te lasi pe mana specialistilor. Ai putea sa te intrebi la ce iti folosesc conturile sociale, insa raspunsul e simplu. De-a lungul vietii un copil isi face prieteni, socializeaza pentru a construi relatii si pentru a descoperi lucruri noi. Acest lucru se aplica oricarei companii, indiferent cat de mica sau cat de mare este.
Dincolo de beneficiile materiale si profesionale care pot aparea in urma expunerii pe retelele de socializare, compania ta are nevoie sa-si creasca vizibilitatea, sa stabileasca conexiuni si sa mentina relatia cu actualii clienti si parteneri. Iar printr-o campanie de marketing bine pusa la punct echipa Pion Media iti poate oferi acest lucru.
Treaba scriitorilor este sa spuna povesti. A noastra este sa spunem povestea companiei tale.