Saptamana aceasta am avut parte de o experienta interesanta. Initiativa a venit din partea Colegiului National ,,Alexandru Ioan Cuza” din Alexandria, ai carui reprezentanti ne-au contactat pentru a-i ajuta in proiectul CALIFICAS, CNAIC Euroscola 2018 – EU4RGrowth. Adolescentii s-au implicat in crearea unui proiect ce avea ca tema integrarii somerilor in piata muncii, de altfel, un subiect destul de delicat.

Astfel, am fost deschisi la propunerea venita din partea lor de a le arata cum se realizeaza o campanie de promovare si i-am primit cu bratele deschise pe cei 7 elevi de la Colegiul National ,,Alexandru Ioan Cuza” dornici sa se implice intr-o astfel de activitate.

Tocmai de aceea, le-am prezentat cateva aspecte legate de ceea ce inseamna marketingul online si offline, de ce este important sa ai un BRAND si nu doar un SRL, ce implica procesul de branding si nu numai.

Pret de cateva ore le-am explicat ce inseamna brandingul personal simplu si avansat si care este valoarea acestuia. De asemenea, am discutat despre cum se alege un brand name si care sunt aspectele de care ar fi bine sa se tina cont in realizarea unui logo. Am fost placut surprinsi sa aflam ca ei deja lucrasera la un logo pentru proiectul lor.

Nici partea de social media nu fost lasata la o parte. Le-am prezentat anumite directii pe care ar trebui sa le urmeze in ceea ce priveste continutul postat pentru un impact garantat.

S-a vorbit despre importanta unui website, despre brand management si rebranding. Am prezentat exemple pozitive si negative pentru a intelege mai bine ce inseamna un business de succes.

A fost o zi de „scoala altfel” si pentru noi, si pentru ei. Ne-a placut sa lucram impreuna si am invatat unii de la ceilalti lucruri noi.

Ne bucuram ca ne-au ales. Totodata, le multumim pentru implicare si le uram succes in continuare!