Unul dintre avantajele meseriei noastre este faptul ca ajungem sa cunoastem foarte multi oameni faini, care sunt buni in ceea ce fac si care reusesc sa se impuna in domeniul in care activeaza in calitate de profesionisti. Iar de curand, am avut placerea sa intalnim o parte din echipa Feroplast – furnizor de materii prime, utilaje si servicii pentru industria tamplariei termoizolante.

Pana sa lucram cu Feroplast, nu am stiut cat de importante sunt accesoriile si materialele PVC pentru orice locuinta sau cladire in care accentul este pus pe siguranta si confort.

Si nu am stiut de cata atentie la detalii, implicare si seriozitate este nevoie pentru ca un proiect din domeniul tamplariei termoizolante sa iasa atat de bine.

Dincolo de asta, pornind de la sloganul „Partener de incredere”, Feroplast ne-a dovedit si noua ca este un colaborator excelent. Astfel, am avut parte de un parteneriat care a dus la obtinerea unui proiect interesant in materie de web development.

Pe scurt, povestea Feroplast

Feroplast a aparut pe piata din Oltenia inca din 2007. Si ca orice business, la inceput, a avut provocarile sale. Insa, datorita implicarii si dedicarii oamenilor care au pus bazele acestui concept, intr-o perioada foarte scurta, Feroplast a ajuns de la un angajat si o singura masina de distributie, la o echipa de oameni foarte implicati, o multime de proiecte de succes si o cifra de afaceri impresionanta.

Ba mai mult, de-a lungul timpului, Feroplast a lansat doua produse proprii: Rigel si Ramline, ajungand la un portofoliu diversificat, care include marci de renume din industria sa.

Care este secretul succesului sau? Asa cum puteti afla si de pe website, un astfel de progres a fost posibil doar prin investitie continua.

Astfel, Feroplast este in continuare un brand care desi se bucura de notorietate, continua sa aiba grija de imaginea sa online si offline.

Noua nu ne ramane decat sa le uram succes si sa le multumim pentru aceasta colaborare frumoasa!