Cu fiecare an ce trece, peisajul digital se schimbă rapid, impunând noi cerințe și provocări pentru cei implicați în lumea E-Commerce-ului și a Marketingului Digital.
Pentru a rămâne în pas cu evoluțiile din industrie, GPeC SUMMIT își propune pentru al 19-lea an să adune laolaltă profesioniști naționali cât și internaționali. Obiectivul? Să educe publicul cât și oamenii din domeniu.
O privire detaliată asupra GpeC SUMMIT
Ediția din 2024 a GPeC SUMMIT, programată pentru 20-21 Mai va avea loc la Teatrul Național București și promite să fie cea mai impresionantă de până acum, aducând împreună peste 20 de speakeri internaționali și români de prestigiu.
Cu o tradiție de 19 ani, acest Summit este considerat unul dintre cele mai importante evenimente din Europa Centrală și de Est în domeniul E-Commerce-ului și al Marketingului Digital.
Sutem încântați că și în această ediție Pion Media este partener și că putem susține evenimente care educă și stârnesc idei și conversații.
Cursuri și Workshop-uri Intensive
Prima zi a evenimentului este dedicată unor cursuri și workshop-uri intensive, care acoperă o gamă largă de subiecte de interes pentru profesioniștii din domeniul E-Commerce-ului și Marketingului Digital.
Participanții vor avea ocazia să învețe și să își ia notițe direct de la experți recunoscuți în domeniul lor, pe teme precum:
- SEO, susținut de Horia Neagu de la Napoleon Digital;
- Facebook Ads, prezentat de Vlad Niță de la DoAds;
- Marketing și Vânzări, cu Cosmin Dărăban de la Gomag;
- Customer Experience, dezvoltat de Valentin Radu de la Omniconvert;
- Google Analytics 4, explorat împreună cu Eugen Potlog de la UX Studio.
și multe altele.
Conferință, Expo, Networking și Party
A doua zi a evenimentului va găzdui o serie de conferințe captivante. Printre aceștia se numără Avinash Kaushik, Michael Aagaard, Jessica Best și alții, care vor aborda teme de actualitate din lumea E-Commerce-ului și Marketingului Online.
Paralel cu acestea va avea loc GPeC Expo, unde peste 30 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing își vor prezenta soluțiile, facilitând astfel colaborările între aceștia și magazinele online.
Evenimentul se va încheia într-o notă festivă, cu GPeC Cocktail Party, oferind participanților oportunitatea de a interacționa și de a crea legături cu reprezentanții de top din industrie.
Cum te poți înscrie?
Pentru cei interesați să participe, biletele sunt disponibile cu prețuri de early booking până pe 28 aprilie.
Bilete și informații suplimentare găsești aici!
Investește în tine și în afacerea ta. Networking, informații și teme actuale, toate în același loc!