Edititia a doua a Targului de Comert al Olteniei tocmai s-a incheiat, iar Pion Media a fost unul dintre partenerii media ai evenimentului. Drept urmare, ne-am gandit sa postam pe blogul nostru cateva impresii legate de aceast targ, precum si o serie de motive pentru care credem noi ca ar trebui sa iei si tu parte la un astfel de eveniment, daca vrei sa-ti promovezi afacerea.Edititia a doua a Targului de Comert al Olteniei tocmai s-a incheiat, iar Pion Media a fost unul dintre partenerii media ai evenimentului. Drept urmare, ne-am gandit sa postam pe blogul nostru cateva impresii legate de aceast targ, precum si o serie de motive pentru care credem noi ca ar trebui sa iei si tu parte la un astfel de eveniment, daca vrei sa-ti promovezi afacerea.

Ce a insemnat editia de anul acesta a Targului de Comert al Olteniei?

Bilantul de anul acesta al Targului de Comert a insemnat trei zile, in care in jur de 50 de expozanti au fost prezenti la cel mai mare astfel de eveniment din zona Olteniei. Nici nu avea cum sa fie altfel, avand in vedere faptul ca la targ si-au dat intalnire producatori de bunuri si prestatorii de servicii locali si nationali.Scopul organizatorilor a fost de a promova activitatile comerciale pentru a dezvolta economia locala, dar si de a transforma Centrul Multifunctional in locul prielnic de intalnire pentru alte doua evenimente speciale: Targul Agro Oltenia, aflat la cea dintai editie, si Expo Vin Oltenia.

Printre expozantii la evenimentul s-au numarat Cittadella Residence, Energie, Gip, Basicra, Popeci Auto, Utilaje Mabo, Plus Auto, Banca Transilvania, Casa de vinuri Cotnari, Star Tours, Gelias Broker de Asigurare, Yves Rocher si altele.

Targul de Comert al Olteniei a fost acel tip de eveniment la care puteai gasi de toate: de la vinuri aromate, cafea, si dulciuri facute in casa, pana la utilaje agricole, decoratiuni interioare, servicii bancare sau de asigurari. Vizitatorii au fost intampinati cu oferte speciale, tombole si premii. La eveniment a fost prezent si omul de televiziune Mircea Dinescu care a lansat „Colier din bomboane de coliva” – un volum de poeme „bio”, dupa cum insusi autorul l-a numit.

De ce trebuie sa iei parte la un astfel de eveniment in calitate de expozant? – trei motive demne de retinut

Atragerea de noi clienti. Targul de Comert al Olteniei inseamna, in primul, posibilitatea de expunere a unei companii, indiferent de dimensiunea sa. Fiind un eveniment de sucess, care a adunat mii de clienti in toate cele trei zile de desfasurare, targul este o modalitate perfecta de prezentare a ofertelor, produselor si serviciilor tale.

• Brand awareness. Sunt o multime de oameni care nu au auzit inca de compania ta, dar care au ocazia sa o faca, daca tu esti prezent la un astfel de eveniment. Iar pentru ca strategia de expunere a brandului sa fie una de succes, nu uita sa oferi vizitatorilor materiale promotionale precum pixuri, tricouri, calendare, carti de vizita si altele asemenea.

Networking. Un astfel de targ este ocazia perfecta pentru a socializa cu persoane care fac parte din aceeasi industrie cu tine sau din alta asemanatoare, gasindu-ti, astfel, nu doar potentiali clienti, ci si parteneri de incredere. Drept urmare, anul viitor, inarmeaza-te cu carti de vizita, pliante si brosuri in care sa oferi detalii despre tine si compania ta si pregateste-te sa intalnesti oameni care te-ar putea ajuta sa-si dezvolti afacerea.

Daca si tu ai luat parte la acest eveniment, te rugam sa ne lasi in comentarii parerea ta cu privire la organizarea si desfasurarea evenimentului.