Nitela este una dintre cele mai mari companii din Oltenia care ofera servicii de logistica si distributie. Profesionalismul si experienta acumulata de-a lungul timpului, au permis brandului Nitela sa-si dezvolte propriile marci: Ana Traditional, Mila 23 sau Grivas.
Ne-am dorit ca toate aceste calitati ale brandului Nitela sa reiasa in procesul de web development. Am insistat sa evidentiem fiecare serviciu in parte, oferit de catre companie, dar si pe faptul ca au un istoric notabil in ceea ce priveste logistica, sistemele en – gross sau distributia.
Pentru a facilita procesul de creatie al website-ului companiei, am facut o vizita la sediul Nitela, unde am cunoscut o mica parte a echipei. Ceea ce ne-a impresionat placut, este faptul ca, dincolo de productivitate si profesionalism, in politica Nitela primeaza respectul pentru factorul uman. Astfel, echipa de dezvoltare ne-a vorbit cu entuziasm despre team building-uri, despre cum sunt implementate valorile umane si proiectele care au rolul de a-i face pe angajati sa colaboreze si sa se sprijine reciproc.
Ne-a placut faptul ca am gasit oameni deschisi, care au anumite valori sociale pozitive si care investesc in latura umana a companiei lor.
Website-ul Nitela este fluid si responsive, un cumul riguros de informatii foarte bine structurate, exemplificand, prin text, imagini sau alte detalii, faptul ca Nitela inseamna calitate. Avem de-a face cu o companie unde profesionalismul este temelia si ca, exista anumite valori de la care nu se abat, avand obiective clar stabilite.
Progresul Nitela de-a lungul anilor este dovada a tuturor acestor elemente, foarte bine echilibrate.
Colaborarea cu Nitela a insemnat pentru noi, echipa Pion Media, o modalitate prin care am invatat sa ne provocam limitele. Perseverenta de care da dovada Nitela in ceea ce face in domeniul sau de activitate este o lectie de intelepciune acumulata doar prin experienta.