Continutul efemer a capatat din ce in ce mai multa amploare. Peste 80% dintre utilizatori urmaresc si sunt fideli unui brand pe Instagram! Asadar, acest tip de continut a inceput sa devina o strategie de marketing foarte utilizata.
Posibilitatea de a da click pe un link si de a cumpara online produsele care il intereseaza pe utilizator este unul dintre avantajele despre care am discutat intr-un articol anterior. De data aceasta ne vom concentra pe avantajele pe care companiile sau brandurile le pot avea, folosind continutul efemer, adica Instagram Stories si IGTV.
Popularitatea acestui tip de content este in crestere. Si cei care isi permit sa fie in pas cu trendurile sunt si cei care vor culege roadele unui nou tip de interactiune!
Primul avantaj este acela ca poti ajunge la un numar mai mare de utilizatori, folosind continutul video. Sigur, trebuie sa faci lucrul acesta printr-o strategie de marketing bine pusa la punct, cu obiective clare si valori asumate. In acest mod, iti vei atrage noi fani sau vei capta atentia celor care nu au auzit pana acum de brandul tau.
Al doilea avantaj este ca nu mai depinzi de o anumita ora in care audienta sa fie maxima. Utilizatorii pot accesa oricand informatiile noi, sau le sunt desfasurate automat atunci cand intra in feed-ul de Instagram Stories. Din acest punct de vedere Instagram lucreaza constant pentru a imbuntatati experienta utilizatorului si pentru a-i livra constant content nou si atragator.
Al treilea lucru de mentionat, nu neaparat ca un avantaj ci ca o motivatie, este ca acest tip de continut efemer iti da posibilitatea de a fi mai creativ. Poti capta atentia utilizatorilor cu ceva unic sau diferit. Este un continut care provoaca brandurile sa acorde o atentie sporita ideii de comunitate. Ii indeamna sa lucreze pentru a creste aceasta comunitate, sa o formeze si sa o fidelizeze.
Desigur, trebuie sa fim obiectivi si sa gandim in perspectiva. La fel cum nu orice firma devine brand fara investitii, fara o strategie clara si fara o anumita viziune, tot asa un cont de Instagram nu poate avea un numar mare de followeri daca nu vine cu content de calitate si daca nu investeste timp si bani in strategii clar implementate si in metode actuale de promovare .
Cei mai avantajati sunt tot cei care au in spate echipe de marketing online. Specialistii ii ajuta sa implementeze si sa monitorizeze campanii sau strategii sigure. Pentru ca un profil de business pe Instagram incorporeaza mai multe metode de promovare si le imbunatateste treptat.
DACA TI-A PLACUT ARTICOLUL, NU UITA SA NE URMARESTI PE PAGINA DE FACEBOOK PIONMEDIA PENTRU NOUTATI!