Inca din primele momente ale colaborarii noastre, ne-am dat seama de calitatea serviciilor oferite de G Janin Proiect si de profesionalismul intregii echipe. Cu toate acestea, parca le lipsea ceva. Un element de culoare, un pic de savoare care sa exprime adevarata valoare a muncii lor.
Ne-am dat seama ca le lipseste o identitate proprie, un logo care sa spuna povestea din spatele cortinei. Ne-am gandit timp indelungat, mult, si am scotocit prin cufarul cu idei pana am ajuns la forma finala a acestui logo.
Un font simplu, finut, care da eleganta si stil logo-ului, pe un fond transparent. In aceeasi nuanta am desenat initialele brandului, literele G, J si P. Suprapunerea acestora intr-o maniera rafinata, simpla in complexitatea ei, duce cu gandul la idea de structura si proiectare. Liniile curg, se intrepatrund intr-un mod sofisticat, ajutate de asimetria creata intre albastrul senin al literei J si al textului Janin si griul solemn al literelor G si P si al textului Proiect.
Pentru a scapa de monotonie am indulcit putin formele geometrice. Astfel, am adaugat cercuri in cadrul literelor si la extremitati. Am hranit interiorul acestor cercuri, pentru ca ele sa se transforme in puncte – formele elementare in stiintele artelor grafice.
Ne doream un logo simplu, dar suficient de complex incat sa transmita procesul din spatele arhitecturii si al serviciilor de proiectare realizate. Am adaugat cateva spatieri si putina culoare, iar rezultatul incanta privirea si sufletul.
Mai tarziu, dar nu prea tarziu, am realizat si cartile de vizita personalizate si foaia A4 branduita, pentru ca toata lumea sa vada „noua haina” a companiei.
Multumim frumos G Janin Proiect pentru increderea acordata si pentru sprijinul oferit in aceasta calatorie provocatoare, dar inaltatoare in acelasi timp.