Brandingul la nivel de business este un lucru comun si esential in ziua de azi, insa la fel de important a devenit si brandul la nivel personal. Desigur, insemnatatea firmelor care lucreaza cu alte firme ramane aceeasi, dar daca dam la o parte acest aspect, descoperim interactiunea umana. Oameni care lucreaza impreuna cu alti oameni – aceasta este cea mai valoroasa relatie in business.
Legatura doctor–pacient este una foarte speciala, bazata pe incredere si foarte multa comunicare. Cu toate acestea, „amprenta” noastra si a valorilor care ne definesc consta inclusiv in micile detalii. De aceea, pentru Doctor Paun Lucretia am gandit fiecare amanunt care ar putea conta, de ambele parti. Atat pentru doctor, cat si pentru pacient.
O carte de vizita trebuie sa contina atat datele noastre, cat si culorile care sa ne defineasca brandul. Aici intervine puterea si unicitatea acestor detalii, care, mai tarziu vazute separat, vor fi asociate cu anumite amintiri sau emotii.
Retetarul pentru Doctor Paun Lucretia a definit importanta brandului personal. Pentru ca odata cu informatiile necesare tratamentului, pacientul primeste si un design, un simbol pe care sa-l asocieze sau sa-l recunoasca in diferite situatii.
Nu de putine ori ne aducem aminte de unele lucruri ajutandu-ne de culori sau imagini. De aceea, trebuie intotdeauna sa ne straduim sa iesim din anonimat si sa gandim competitiv. Asta inseamna un brand personal puternic.