Începutul lunii iulie a adus cu el inovație, interacțiune și tehnologie. Pe 2 iulie, Popeci Auto din Craiova a găzduit un eveniment de excepție care a oferit participanților oportunitatea de a descoperi autoturismele electrice Mercedes-Benz într-un mod interactiv și plin de surprize.
Sub motto-ul „Unveil Your Style” evenimentul a avut scopul de a familiariza publicul cu noile tehnologii Mercedez-Benz, prezentând vehicule mai sigure și mai rapide.
Pion Media: Promovarea și vizibilitatea Popeci Auto
Pion Media s-a implicat în acest eveniment alături de brandul Popeci Auto unde i-am susținut pe partea de marketing și expunerea pe piață.
Am fost prezenți de la început până la sfârșit și am surprins printr-o ședință foto, inovația noilor modele de mașini cât și curiozitatea și bucuria de pe chipurile participanților.
Colaborarea cu Popeci Auto are ca scop creșterea vizibilității și crearea unei prezențe mai puternice în mediul online.
Caravana electrică: O reușită a inovației și calității
Gama de modele electrice expusă la evenimentul Caravana Electrică Mercedez-Benz a inclus EQA, EQB, EQE, EQS, EQS SUV, EQE SUV, EQV și EQT. Au fost prezentate într-un cadru prietenos și elegant, punându-se accentul pe expresia individualității și tehnologia de ultimă generație.
Traseul de testare a inclus opriri intermediare și destinații memorabile, precum Domeniul Coroanei Segarcea și Smart Pub Preajba.
Participanții au testat mașinile și au folosit aplicația Unveil Your Style care le-a permis să își identifice modelul de mașină care li se potrivește cel mai bine, în funcție de stilul de viață și preferințe. Ulterior au avut parte și de o sesiune foto de neuitat.
Traseul de testare: destinații memorable
După sesiunea foto, invitații au participat la un training oferit de consultanții Popeci Auto, unde au aflat detalii tehnice despre fiecare model de mașină electrică și au înțeles tehnologia din spatele lor.
Pe traseul pregătit special au avut oportunitatea de a conduce toate modelele electrice, cu opriri intermediare pentru schimbul de mașini, oferindu-le o experiență completă.
,,Ne-am implicat cu drag și bucurie în acest eveniment. Suntem alături de brandul Popeci Auto si îi susținem în toate eforturile de marketing & expunere imagine în piață. Participanții la eveniment au avut ocazia să testeze modele electrice frumoase, fiabile, luxoase și caristmatice. Au simțit pe propria piele ce înseamnă confortul, energia și vibrația pe care marca Mercedes-Benz le oferă clienților. În ceea ce privește echipa Popeci Auto, s-au implicat cu tot sufletul și entuziasmul necesar pentru a realiza o experiență de neuitat pentru cei care le-au fost alături. Îi vom susține în continuare și așteptăm cu entuziasm următorul eveniment marca Popeci Auto!„ – Razvan Jianu, Creatorul de visuri și managerul Pion Media.
Caravana Electrică Mercedes-Benz a reafirmat angajamentul Popeci Auto pentru inovație și calitate. Evenimentul a fost un succes total, datorită tehnologiei avansate, experiențelor unice și colaborărilor eficiente cu parteneri de top. Mercedes-Benz își consolidează poziția de lider în vehicule electrice, iar Popeci Auto rămâne o destinație de încredere pentru pasionații de mobilitate sustenabilă.
Ne bucurăm că am putut participa activ la un astfel de eveniment care promovează nu doar inovația ci și deschiderea la tehnologii care vor avea un impact memorabil în viitor.
Despre colaborările și evenimentele marca Pion Media, citește aici 👉 https://www.pionmedia.ro/categorie/evenimente/