Prima editie a Targului de Comert al Olteniei, cel mai mare eveniment expozitional din regiune, dedicat bunurilor de larg consum si serviciilor s-a incheiat. Timp de trei zile peste 5 000 de vizitatori au avut ocazia sa analizeze ofertele celor 60 de expozanti din diverse domenii. De la branzeturi si vinuri fine, la servicii de turism si decoratiuni interioare, firmele participante au pus pe masa cele mai bune produse pe care le detin in scopul promovarii acestora dar si in scopul crearii unei comunitati a oamenilor de afaceri.
Pe intreaga perioada a targului s-au semnat contracte, s-au degustat produse, s-a vandut si s-a cumparat spre multumirea atat a expozantilor cat si a vizitatorilor. Duminica organizatorii au pregatit un moment inedit la care a participat Mircea Dinescu insotit de taraful-fanfara MAMBO SIRIA. Jocul, muzica de petrecere si vinul bun au intretinut atmosfera spre entuziasmul celor prezenti.
Pe langa conferintele organizate si prezentarile de produse, expozantii impreuna cu organizatorii au organizat si concursuri cu premii notabile. Conferinta anuala Ro-Boost SMEs –“Boosting Smart and Innovation-Driven Growth for Romanian SMEs”, sustinuta de Asociatia Europeana a Agentiilor de Dezvoltare (EURADA) in parteneriat cu Incubatorul de afaceri Novi Sad – Serbia si Camera de Comert si Industrie Hajdú-Bihar din Ungaria, fost unul dintre cele mai notabile evenimente din cadrul targului. La conferinta au participat reprezentanti din Belgia, Ungaria, Serbia si Romania.
Un alt eveniment important a fost evenimentul de brokeraj adresat IMM-urilor interesate sa isi extinda afacerea catre alta tara „Digital BusinessMatch 2016”. Organizat intr-un spatiu special amenajat, evenimentul a dat companiilor prezente posibilitatea sa interactioneze cu firme straine mobilizate de partenerii Enterprise Europe Network din Europa, in scopul stabilirii unor parteneriate de afaceri transnationale.