Timpul ne-a aratat ca oamenii sunt unici in felul lor de a fi. Fiecare are propriul mod de a respira parfumul unei flori, propriul mod de a interpreta mediul inconjurator si chiar propriul mod de a privi o imagine.
In dorinta nostra de a cunoste cat mai bine oamenii si de a le intelege modul de gandire, le-am aratat cateva imagini si i-am rugat sa impartaseasca cu noi modul lor de a intelege si de a transpune in realitate imaginile supuse testului.
Participantii au raspuns la 5 intrebari:
1. Ce imagine va place mai mult?
2. Ce simbolizeaza prima imagine?
3. Ce simbolizeaza a doua imagine?
4. Ce servicii se ascund in spatele primei imagini?
5. Ce servicii se ascund in spatele imaginii cu numarul doi?
Mai jos va prezentam rezultatele obtinute in cadrul acestui proiect. Tu ce vezi in fiecare imagine? Ce servicii crezi ca promoveaza si care iti place mai mult?
Ionut:
1. Imi place imaginea a doua.
2. In prima imagine vad un caine.
3. O casa si o minge.
4. Cred ca promoveaza servicii legate de animale sau mediul veterinar.
5. Ceva legat de IT, imobiliare sau tehnologie.
Madalin:
1. Imi place a doua imagine.
2. Vad lupi sau vulpi.
3. E interesant ca idee. Globul pare o varza.
4. Se adreseaza unei game de servicii mai jucause, copilaresti.
5. Servicii ecologice, reciclare sau chiar software de mediu.
Alina:
1. Imi place imaginea a doua.
2. O caprioara.
3. Un glob cu mai multe conexiuni.
4. Datorita verdelui ma gandesc ca serviciile promovate au legatura cu o retea software.
5. Serviciile pe care acest logo le promoveaza au legatura cu mediul forestier, paduri sau parcuri naturale.
Madalina:
1. A doua imagine.
2. Percep prima imagine ca pe doua jumatati ale aceluiasi intreg. Prima fata imi transmite ceva ascuns, un aer de mister care te indeparteaza dar te si intriga in aceeasi masura, in timp ce a doua fata imi transmite un aer prietenos.
3. O casa si o minge.
4. O agentie de branding.
5. O agentie imobiliara.
Roxi:
1. Imi place prima imagine.
2. Este plina de viata, reprezinta o fiinta desi e clar ca sunt doua fete acolo, doua laturi, una mai rea si una mai buna.
3. A doua imagine este statica. Reprezinta o casa in care se joaca baschet.
4. Ceva legat de moda sau frumusete.
5. O firma care ofera o gama mai complexa de servicii soft.
Adi:
1. A doua imagine este cea mai faina.
2. Prima imagine infatiseaza un animal, o mascota a unei echipe sportive.
3. A doua imagine reprezinta o casa cu un acoperis care protejeaza ceva.
4. Poate fi logo-ul unui magazin alimentar.
5. O asociez unui magazin de materiale pentru constructii.
Dan:
1. Imi place a doua imagine.
2. Un animal, o mascota sau un tatuaj.
3. O casa, sau incalzirea unei case.
Adi:
1. Prima imagine este putin infricosatoare. Imi place a doua imagine.
2. Ma duce cu gandul la o carte simetrica.
3. O casa si o minge.
4. Un magazin de carti pentru copii.
5. Ecologie sau materiale ecologice. Sau poate ceva legat de sporturi.
Dorina:
1. Imi place a doua imagine.
2. In prima imagine vad un liliac.
3. Imi transmite siguranta si protectie pentru mediu.
4. Poate este o firma de curatenie.
5. O firma de jocuri.
Cristina:
1. Ma incanta imaginea a doua.
2. In prima imagine vad o vulpe.
3. O casa.
4. Servicii veterinare sau corespunde unor servicii realizate de un detectiv.
5. Cred ca prezinta servicii de software.
Din orice punct am privi, desi unele pareri se aseamana intre ele, nu exista doua opinii in intregime la fel. Oamenii simt diferit, gandesc diferit, si asociaza in mod diferit lucrurile din viata lor.