In urma cu cateva saptamani, cei de la Facebook au anuntat ca au introdus o serie de modificari in sectiunea de News Feed. Astfel, continutul vazut de utilizatori va fi afectat in functie de preferintele lor, pentru ca experienta acestora sa nu aiba de suferit. Scopul acestor modificari este sa prezinte exact ce vor utilizatorii sa vada si sa creeze o balanta intre update-urile primite de la prieteni, persoane publice, grupuri, afaceri, comunitati si alte pagini de care o persoana poate sa fie interesata.
Prima si cea mai importanta modificare vine sa imbunatateasca experienta utilizatorului astfel incat acestia sa vada mai mult continut in sectiunea News Feed. Chiar daca inainte, era interzisa afisarea mai multor postari de la aceeasi pagina, acum regulile au fost un pic schimbate pentru a da posibilitatea utilizatorilor sa petreaca mai mult timp pe Facebook.
In al doilea rand, pentru ca reteaua sa ajute utilizatorii sa nu mai piarda update-uri importante si vesti din viata persoanelor cunoscute, toate postarile celor apropiati vor fi trecute la inceputul sectiunii de News Feed, astfel incat sa apara inaintea unor pagini sponsorizate sau irelevante.
Un al treilea update vine in ajutorul celor care s-au plans ca vad de prea multe ori ce pagini au fost apreciate si pe ce pagini au comentat prietenii lor. In acest sens aceste postari nu vor mai fi asa de frecvente, ele aparand in josul sectiunii de News Feed, iar unele dintre ele, nu vor mai aparea deloc, astfel incat utilizatorii sa aiba acces doar la informatii utile.
Are vreun impact negativ asupra paginii tale? Depinde de domeniul de activitate, de tipul afacerii si de ceea ce postezi. In anumite cazuri traficul din referinte si impactul postarilor poate scadea drastic. Pentru a evita o astfel de situatie este indicat sa se publice un continut relevant si mai ales de calitate.