Suntem de părere că procesul de educație nu se oprește niciodată, iar atunci când vine vorba de copii, trebuie să ne asigurăm că avem tehnici valoroase pentru dezvoltarea emoțională și educațională. În acest sens, a luat naștere conferința ParentingNet, dezvoltată de școala privată Anghelos.

Susținem educația și considerăm că este foarte importantă în dezvoltarea noastră ca adulți dar mai ales a copiilor. De aceea, când am primit propunerea unei colaborăi de creare logo personalizat pentru ParentingNet am fost mai mult decât încântați. ParentingNet este o conferință în care specialiști renumiți în educație și psihologie împărtășesc părinților și cadrelor didactice informații și tehnici valoroase pentru dezvoltarea emoțională și educațională a copiilor.

Simbolistica în procesul de creare logo personalizat

Simbolismul este un element-cheie în designul logo-urilor, deoarece acesta poate influența puternic modul în care oamenii percep o companie sau un brand.

Logo-urile sunt deseori primele elemente cu care publicul interacționează atunci când vine vorba de o companie, iar simbolurile și imaginile din acestea pot transmite o gamă largă de informații și emoții.

Simbolurile pot fi obiecte, forme, litere sau imagini abstracte, și sunt adesea utilizate în designul logo-urilor pentru a sugera industria sau anumite valori ale companiei sau brandului. De exemplu, un logo cu o pasăre poate sugera libertatea sau viteză, în timp ce o imagine a unei inimi poate sugera iubirea sau domeniul medical. Prin utilizarea simbolurilor, logo-urile pot transmite mesaje puternice într-un mod concis și memorabil.

creare logo personalizat - parenting net - pion media

Stări transmise prin culori

Juxtapunerea de culori sau culoare-non-culoare este un element care poate să transmită emoții și să fie un elementar definitoriu pentru identitatea unui logo.

Înainte de a alege schema de culori pentru business-ul tău, trebuie să stabilești ce mesaj vrei să transmiți.

O să facem și noi un mic glosar în care să explicăm semnificația fiecărei culori.

Roșu – simbolizează putere, energie și forță;

Portocaliu – încredere, aventură, căldură;

Galben – optimism, creativitate, fericire;

Verde – natural, prosper, dezvoltare;

Albastru – încredere, loialitate, logică;

Roz – echilibru, imaginație;

Violet – viziune, roialitate, bogăție;

Maro – încredere, realizare, susținere;

Negru – eleganță, calitate, lux;

Alb – simplitate, claritate, puritate.

Despre psihologia culorilor în marketing, ce simbolizează fiecare, rolul terapeutic și multe alte informații interesante, puteți citi ghidul alegerii culorilor potrivite în branding.
Iar acum să ne întoarcem la logo-ul nostru pentru ParentingNet, un logo simplu care transmite încă de la prima vedere mesajul esential, și anume nevoia de evoluție, de creștere și de încurajare în acest sens, un logo reprezentativ pentru publicul țintă și anume părinții și profesorii sau cei interesați de educație și dezvoltare.

 

creare logo personalizat - parenting net - pion media

Simbolistica este dată de un copil curajos, creativ, dornic să învețe și să exploreze. Un copil pregătit să găsească și să coloreze curcubeul, să ajungă până la stele. Un copil pregătit să își coloreze viitorul.

Brandname-ul și o parte din elementele din logo sunt gri, întocmai pentru a crea un contrast puternic între prezent/trecut și viitorul colorat pe care ni-l dorim pentru copii.

Pentru text am folosit un font mai informal, ca și cum ar fi fost pictat de același copil care colorează acum curcubeul.

Rezultatul: un logo jucăuș, plin de culoare și emoție.

ParetingNet este o conferință dedicată părinților dar și cadrelor didactice din învățământul preșcolar și primar, susținută de Școala privată Anghelos.

În cadrul primei ediții din 2 martie 2023, au fost prezenți:

  • Oana Moraru, consultant educațional, owner la Vocea Părinților și fondatoarea școlii private Helikon
  • Oana Calnegru, psiholog și psihoterapeut, expert național în sănătate relațională și coordonatoarea programului Parenting MasterClass, de la Pagina de Psihologie care a arătat că blândețea este „ingredientul minune” pentru creșterea bună a copiilor
  • Vasile Timiș, conferențiar universitar doctor la Facultatea de Psihologie și Științele Educației, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca care a oferit o perspectivă clară privind valoarea educației spirituale pentru o creștere frumoasă a copiilor, într-o lume plină de provocări și tentații.

Am fost și noi prezenți, și putem susține că la baza unui adult echilibrat stă un copil fericit cu un părinte informat și empatic.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ești în căutarea unui logo nou pentru brandul tău? Accesează: https://www.pionmedia.ro/creare-logo-personalizat/.

Sau poate ai nevoie de servicii de branding & identitate vizuală? Accesează: https://www.pionmedia.ro/branding-identitate-vizuala/.

Urmărește-ne pe social media:

🌐 Facebook: https: //www.facebook.com/PionMedia/

🌐 LinkedIn: https: //ro.linkedin.com/company/pionmedia

🌐 Instagram: https: //www.instagram.com/pionmedia/

Ești pregătit să-ți duci visul sau brandul la următorul nivel? Hai să ne cunoaștem și să stabilim împreună dacă suntem partenerul de care ai nevoie!

🌐 www.pionmedia.ro 📱 0743.321.091 📧 contact@pionmedia.ro

Pion Media – Alege să fii un BRAND, nu doar un SRL