Viitorul se construiește, nu se lasă la întâmplare! Iar prin ochii copiilor se vede cel mai bine, de aceea antrenarea minților acestora este cel mai bun mod de a vedea cum prinde contur.

Logiscool oferă un mediu inspirațional, cu instructori tineri și entuziasmați și toate echipamentele necesare pentru a crea atmosfera necesară pentru a se putea simți ascultați, înțeleși și mult mai curioși.

Iar pentru ca skillurile Logiscool să ajungă la câți mai mulți oameni, aceștia au apelat la serviciile noastre de campanii PPC.

Cum crește un brand dacă folosește campanii PPC

Campaniile Pay per click (PPC) ajută reclama să ajungă la toate persoanele interesate de produsele sau serviciile tale.

Setarea de campanii PPC este o strategie de publicitate online în care plătești o sumă de bani pentru fiecare clic pe anunțurile pe care dorești să le promovezi. De obicei, campaniile PPC sunt gestionate prin intermediul platformelor de publicitate online, precum Google Ads sau Facebook Ads.

Etapele de desfășurare a unei campanii PPC

Mai întâi de toate este bine să alegi platforma de publicitate. Iar după cum am menționat și mai sus Google Ads este una dintre cele mai folosite platforme.

Selectarea cuvintelor cheie este poate, unul dintre cei mai  importanți pași. Alege cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta și pentru produsele sau serviciile pe care dorești să le promovezi. Aceste cuvinte cheie sunt utilizate de platforma de publicitate pentru a afișa anunțurile către utilizatorii relevanți.

Apoi nu mai rămâne nimic de făcut decât să realizezi anunțurile relevante pentru cuvintele cheie selectate. Anunțurile trebuie să fie atractive și să conțină informații relevante pentru utilizatori.

Cât despre bugetul pe care o să îl investești în campania PPC este bine să stabilești suma maximă pe care ești dispus să o plătești pentru fiecare clic pe anunț, de la bun început.

Acesta este prețul pe care îl plătești atunci când cineva face clic pe anunțul tău.

După ce ai configurat toate detaliile campaniei, lasă-o pe platforma de publicitate aleasă. Anunțurile vor începe să fie afișate utilizatorilor relevanți în funcție de cuvintele cheie și de licitațiile competitorilor.

Asigură-te că monitorizezi performanța campaniei și ajustezi licitațiile sau anunțurile în funcție de rezultatele obținute. Prin testarea și optimizarea continuă, poți îmbunătăți eficiența campaniei și poți obține un ROI mai bun.

Rezultatele unei campanii PPC  pot fi vizibile în foarte scurt timp.

Este important să ai în vedere că o campanie PPC de succes necesită cunoștințe și experiență în gestionarea publicității online. Dacă nu ești familiarizat cu acest domeniu, poate fi util să soliciți ajutorul unui specialist în marketing digital sau să utilizezi servicii de gestionare a campaniilor PPC oferite de o agenție specializată.

Așadar, și noi, la Pion Media, am realizat pentru Logiscool campanii PPC pentru a-i ajuta pe aceștia să își ducă pasiunea pentru educație în cât mai multe locații și să ajungă la cât mai mulți copii.

Campanii PPC pentru Logiscool

Pe Facebook s-au setat campanii de trafic pentru a face cunoscute cursurile si pentru a atrage trafic pe website înainte ca acestea sa înceapă.

Ulterior, au fost create campanii cu obiectiv de clienți potențiali pentru înscrieri la lecții demo/cursuri de programare oferite de școala de programare Logiscool Craiova, cursuri de competențe digitale, dar și cursuri Digital Discovery.

Rezultate Google Ads Logiscool

Am setat tipuri de seturi de reclame (ad-seturi) care au inclus audiențe diferite, atât bazate pe interese, cât și audiențe broad (fără interese). Au fost create reclame, cu tipuri de creative diferite: single banner, clipuri video cu testimoniale, clipuri video cu prezentarea școlii, cu accent pe beneficiile pe care le oferă școala. Acestea au ajutat foarte mult în creșterea ratei de conversie, întrucât au oferit audienței potrivite informații exacte și beneficii transpuse în clipuri.

Monitorizarea campaniilor Facebook a constat în dezactivarea anumitor reclame/seturi de reclame care nu aduceau rezultate, scalarea bugetului, schimbarea creativelor cu altele noi. Au fost identificate audientele potrivite, respectiv cele pe baza de interese, broad și retargeting, care au fost lăsate să performeze la capacitate maximă.

La momentul respectiv s-a constatat că reclamele video convertesc cel mai bine, astfel că au fost adaugate clipuri video în plus pentru a genera rezultate mai bune.

Am mai setat campanii de retargeting care au inclus toți vizitatorii site-ului web în ultimele 180 de zile, cu audiențe lookalike după acest tip de audiență. Mesajul a fost unul adaptat, specific campaniei de retargeting, audiența fiind caldă.

Campanii Google Ads Search & Display

Inițial, pe Google, s-a setat o Campanie Google Ads Display pentru a spori notorietatea brandului în aproprierea perioadei de începere a cursurilor, pentru a le face cunoscute. S-au creat anunțuri grafice adaptabile folosindu-se bannere care au inclus informații specifice despre lecțiile demo și clipuri de prezentare a claselor și a cursurilor.

Ulterior, s-a setat Campanie Google Ads în rețeaua Search cu obiectiv de targhetare a clienților potențiali pentru înscrieri la cursurile de programare. S-au realizat grupuri de anunțuri care au cuprins cuvinte cheie specifice, precum ,,cursuri it copii”, ,,programare copii” sau ,,școala programare copii”. Cele 4 grupuri de anunțuri au fost monitorizate și au fost eliminate cuvintele cheie ineficiente, iar costurile au fost ținute sub control.

Prima școală Logiscool a fost înființată la Budaörs (Ungaria) în ianuarie 2014, iar astăzi acest minunat sistem unic școlar predă în mai multe locații din întreaga lume cu peste 185 mii de elevi. Numărul școlilor și al elevilor este în creștere iar în cadrul cursurilor și programelor de vacanță, elevii au aflat că programarea este o experiență bazată pe distracție.

Inspirăm și ne lăsăm inspirați de oameni care pun pe primul lor buna creștere și educarea copiilor într-un mod cât mai plăcut.

______________________________________________________________________________________________________________________

Ai nevoie de campanii PPC sau optimizare SEO?

Accesează: https://www.pionmedia.ro/campanii-ppc-google-ads/

Accesează: https://www.pionmedia.ro/optimizare-promovare-seo-site/

Urmărește-ne pe social media:

🌐 Facebook: https://www.facebook.com/PionMedia/

🌐 LinkedIn: https://ro.linkedin.com/company/pionmedia

🌐 Instagram: https://www.instagram.com/pionmedia/

Ești pregătit să-ți duci visul sau brandul la următorul nivel? Hai să ne cunoaștem și să stabilim împreună dacă suntem partenerul de care ai nevoie!

🌐 www.pionmedia.ro 📱 0743.321.091 📧 contact@pionmedia.ro

Pion Media – Alege să fii un BRAND, nu doar un SRL